Grattis Sasha 18 år!

Åkte vidare till Cornelia, fixa oss - sprang i klackskor (tro mig en snubbe med rullator hade springit om oss), missade upptåget så vi fick vänta på nästa. Vi kom fram till Knivsta och klampade in i lokalen, som btw var skit fin och mysig. Jag trodde inte att jag skulle känna någon utom Camille och Aida på festen, men för varje steg man tog så var det någon som kom och kramade än! Det var skit kul och ALLA dansade, och släppte loss! Det är så en fest ska vara! Det var dunder ända från då jag satte in min fot i lokalen, tills jag klev ut igen! Alla var hur trevliga som hällst och uppsalas skönaste (nästan alla iallafall), människor var på plats och det var DUNDER!! Jag hade skiiit kul! Åååh Grattis Sasha, tack för en underbart rolig och fartfylld kväll med väl utvalda gäster! Hoppas du hade lika kul som vi hade. <3






















Cornelias och min resa slutade inte där! När vi var tillbaka till uppsala underhölls vi av vår käre vän Rickards fyllo-sms! Vi blev bjudna på efterfest, men klockan var redan mycke och mina fötter och rästen av kroppen skrek - soooov (observera att jag inte sovit sedan natten mellan torsdag-fredag och idag är de lördag-söndag), så vi gick hem till Cornelia, och så fort jag la mig deckade jag! Med kläder och allt, helt utbränd - men glad och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0