Kalabalik på Genrepet

Jag vallade mina sheep till busshållsplatsen - bussfan var sen och vi frös. Vi åkte till Gottsunda på genrep. Trinity var jätteduktiga, young wibez också. Jag vart mycket stolt över mina små tjejer att dom satte dansen trotts att halva fattades (dom satte de som lärt sig). Zumbas genrep var däremot knas! Asså vi var inte klara med dansen, och vi satte inte så mycket, hahah fiiiight! Jag kan skratta åt det nu, men då ville jag gråta fan haha! Efter det åkte vi till Stenhagen med Trinity så att dom skulle få dom sista 2 minuterna av dansen. Vi tränade från 12 till 6 - och observera att jag inte sovit (förutom mina 40 minuter) sedan fredagsmorgonen då jag kämpade mig upp till skolan! PLUS att jag inte ätit någon (jag är luspank), sedan klockan 5 på morgonen - lite mackaroner och köttbullar. Jag åt inte förns jag kom hem runt 7, tack till Alexandras mamma som körde hem mig haha. Jag åt inte på 15 timmar + att jag dansade heeela tiden! Det var dom värsta 15 timmarna i mitt liv haha! Gottfolk, uppskatta maten ni får, man vet aldrig när det blir ens sista! Wohoow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0