Koreografitävlingen del 1 - Mission!

Mission dag må jag säga! Vaknade hos Cornelia, var kvar till halv 4 och kollade på film - Onskan. Sen drog jag vidare till Hani "DJ Haiwan". Vi fixade mixen som Zumbas skulle dansa med om mindre om 2 timmar! Hanis data var ju inte den snabbaste direkt, och jag var skit stressad och panikslagen! Något jag tidigare glömt säga är att halva dansgruppen bestämde sig för att inte dansa på koreografitävlingen på lördagen efter genrepet av olika anledningar, och eftersom vi inte kunde en stor del av koreografin, så hela lördagen och söndagen har min ena hjärnhalva (den som inte festade) bara tänkt "hur ska jag lösa detta" Med andra ord What the fuck should I do now? Så panikslagen som jag var fixade vi mixen - samtidigt som ett gäng stressade svartingar som undrade vart jag var med musiken och mig själv messade mig 24/7! Hossam hämtade mig och Hani och körde oss till Gottsundateatern där allt skulle vara! I slutändan av hela mission grejen så slutade de med att alla utom Aida var med. Eftersom halva gruppen inte ville vara med först så hann hon boka upp något annat, lite synd, men the show must go on som man säger, och jag är jätteglad att alla offrade sig som man måste göra i en grupp. Jag kom när showen redan hade börjat - last minute! Haha, och alla tjejerna - lika stressade som jag började fixa sig och sedan träna på dansen och göra en massa ändringar!

Helt plötsligt var det våran tur, och Mona bad en bön, haha söt! Sen dansade vi på! Det gick super mega bra och de såg skit bra ut! Trots att vi var ute i den absolut sista minuten så gjorde vi de nästan perfekt! Jag var stolt över min egen insatts och gruppens! Duunder!


Trinity gjorde också jätte bra ifrån sig! Dom fick lixom deras dans igår! Haha last minute där med! Tycker nästan lite synd om dom som har sånna vimmsiga tränare som oss! Haha, men som sakt skit bra! Nästa uppträdande för er blir Grand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0