Me, Myself and I

Nu är jag trött på detta. Nu snart (innom kort, måste bara avsluta lite kapitel) ska jag skita i alla och bara tänka på mig själv i första och sista hand! Jag ställer upp allt för ofta for nothing, so thats it, its over. Hmm funderar på att byta nummer också.. eller stänga av mobilen ett tag.. men de känns lite till överdrift, alla vet att min mobil (och ipod) är min bästa vän! Men snart (som sakt innom kort) är de Me Myself and I som gäller. Orkar inte slösa energi på alla som håller på på detta vis! I'm blind to you fucking haters!!

Nu när jag är på mycket dåligt humör spanade jag in Mathildes blogg . . Haha :

Trinity:
ASSSSSSSÅ, jag älskar er ! ni ee fett duktiga ni lyder , ni lyssnar & ni får in de så så snabbt som ett bi får syn på en blomma ! work it work it girls!

Hon är rolig hon. . Någon verkar helt kär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0