Mona & Vendelas vanliga mission!

Morgonen blev till en fest, och musikens bas dånade i väggarna! Vi fulade oss i timmar, städade och åkte ner mot Odenplan. Alla åkte hem, utom jag och Mona som skulle på en gratiskurs där man fick prova på Lapdance. Vi gjorde världens mission, varför har Mona och jag alltid otur när vi är själva? Tror de ligger en förbannelse över oss! Och regnade gjorde de också! Haha omg.

Det fulaste var när jag skulle köpa en burkläsk
i en automat för mina sista 12 kr! Jag stoppade in mina 12 kr och tryckte på colan. En lucka öppnad (meningen är att man ska ta colan dom ligger ensam i en lucka), men just den luckan som öppnade sig var tom! Jag kollade helt förvånat på luckan och visste inte riktigt vad jag skulle göra! Den var ju för fanken tom! Jag fick ingen dricka och mina cash var slut! Haha OMG! Sen skulle Mona köpa en choklad för hennes sista 12 kr! Och gissa vad som händer? Maskinen kräver mer och mer pengar av henne och tillslut spottar den ut henner pengar så att pengarna flög in under masiken! HAHAHAHHA asssåå helvetes maskin! Den lurade oss! Det slutade med att Mona fick köpa en liten skruttig chipspåse för de pengar som inte ramlade in under maskinen. . Det roliga var att när vi smakade på dom var dom kalla och mjuka utan smak! Assåå..

Mona ska vi säga upp våran vänskap så kanske vi slipper allt de här? Haha älsko tack för idag - du gjorde min dag till ettt mission! <3


Kommentarer
Postat av: Black spider monkey

Den där jädrans maskinen är en TJUUUUUUV hahahah

2009-01-31 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0