Release fest inbjudan - Musikvideoprämiär!

Hejsan svejsan! Det har blivit ganska så mycket Zumbas på sistonde och nu kommer ännu ett, haha!
Musikvideon som jag och Mona medverkade i är klar nu och den ska släppas på lördag, så jag fick just en inbjudan av Conte (han som sjunger) där de stod såhär:

Hej! Jag vill personligen bjuda dig till min release fest för min kommande video. Kmr bli en galen kväll!! Bring a happy face n ya dancin shoes!

Galen DJ-lineup med Sveriges bästa!

Dj Preview (Jay-Z & P. Diddy After-Parties)
Dj Rooftop (Adam Tensta Official DJ)
Flatline (The Countdown 2009)
Live-uppträdanden av Conté + gäster

Lördagen den 24:e januari
Metro, Götgatan 93 i Skanstull
21:00-03:00; 20 år.

Bless n Respect,
/Conté and DoeBoi Muzik

Det ska bli jätte kul tycker jag! Jag hoppas att hela dansgruppen kan följa med, så vi kan dansa och shaka assen i den där bitchiga snobb-blondinens uggly face! Haha nej men de blir dunder. Det tråkiga är att Mona tappat sitt pass....igen... Men de ska vi försöka lösa! Kom om du inte har något bättre för dig, de kommer bli skit kul men skön musik, inte som peoples svenne musiiik - I´m talking real music biaaatch! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0