Nyårsafton

Nyårsafton är överskattat. Folk hättsar upp sig totalt inför nyår och alla letar efter fester! Själv tycker jag att det räcker att ha det trevligt med familjen eller vännerna. Förra nyår hade jag brakfest hos mig, så i år tänkte jag ta de lite lungnare. Så Mathilda kom hem till mig vid tre, sen vid sex var vi hos Cornelia och lagade mat, och hade en liten förfest. Det var mycket trevligt, och tempot var lagom! Haha! Cornelia, Tyra, Johanna, Fredrika och Mathilda.




Vid 10 åkte jag och Mathilda vidare till Mathilde! Träffade tjejerna, fortsatte småfesta lite tills vi skulle in till stan.



Bussfan kom inte för den vart stoppad av polisen, så vvi fick ta en buss senare, och då var vi framme typ 7 minuter innan 12 slaget! Så Mathilda och j ag rushade ifrån dom andra eftersom vi bestämmt oss för att absolut hinna! Vi squeesade oss fram mellan all folkmassa, och tillslut kom vi fram! Fyverkerier kom flygande lite här och var, och vi blev till och med attakerade av en! Haha! Träffade många lusstigkurrar på toppen av de där berget (slottet). Jag fick iallafall avsluta det gamla året och påbörja det nya tillsammans med min älsklig Mathilda, och hade inte velat haft det på något annat sätt. Träffade typ alla som jag ville träffa på nyår, familjen och vännerna och dom jag jag inte hann träffa 8som firade på andra ställen än i uppsala ) hann jag växla några ord med i telefonen!

Vandrade ner på stan och träffade på halva uppsala! Hade en bra nyårsafton om jag får säga det själv, eftersom att nyår ät överskattat, as I just told yaah! Helt galet kul. Haha "gehgerre-stjärt" Cornelia :). Halv tre åkte jag och Jai till Mathilde, och kollade på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", sen efter halv fem någon gång somnade vi. Gott nytt år by the way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0