Sömn sökes, huset fullt av nattugglor!

Hallo gottfolk!

Jag har haft en helgalen helg! Delar upp dem i flera inlägg annars blir de  minsann jobbigt att läsa!

Fredag: Psykologiprovet gick magnefint! Åkte sedan till Stg för att träna Trinity. Trinity skulle ju också tävla på söndagens koreografitävlig. Efter träningen var de ju dags för Zumbasträning, och vi satte på våran flipp låt, J-squad och kom på en ny dans som vi tänkte ha med i mixen till tävlingen. Den var duunder sköner må jag säga, haha! Vi kommer alltid på de bästa när vi flippar.

Mathilde skulle hem till mig och sova efter träningen, men de slutade med att Binta, Brwa och Mona också följde med. Haha hjärtatack på hemvägen, alla freakade out - men är ,man lantis så är man.. Boooorn to bee a laaaantiiis oooohh...! Vi kollade på "ps. I love you", Brwa spelade juvlig musik från guitarren och vi tjejer sjöng med juvliga toner, aaa-ooooh, aaa-ooooh! Galet värre. Jai, Krille och Ragnar kom med halv 3 bussen och joinade oss, dunder haha! Asså alla var galna och heelt psykos! Det bästa var när vi kollade på rysaren Haloween, helt B som alla vet (säg någon haloweenfilm som inte är B), och alla (utom jag) var heeelt rädda! HAHAHAHAHAHAH Asså Mathilde och Mona är bäst att kolla rysare med! Dom skriker och kommenterar och jag vet inte vad! Mona mosade mig, nöp mig och slog mig när de blev "läskigt/spännande", Jai sparkade mig när något hände och Mathildes vrål ekade i mitt huvud! Haha stackars Ragnar som hade hans öron nära hennes trut! Bästaste! Runt 5 tiden på morgonen gick vi för att laga mat, alla började bli lite småhungriga, så jag bjöd mina gäster på mackaroner och köttbullar! Mona tog all ketchup..som vanligt.


Efter att alla djuren sprungit upp och ner, hit och dit satte vi på ännu en film så alla kunde vara vakna den sista timmen innan klockan var halv 9 och vi behövde ta bussen in till stan på genrep i Gottsunda. American Pie. Dock somnade jag och han sova 40 minuter - innan vi skulle upp och dansa igen. 40 minuter lixom? Det var iallafall underbara 40 minuter! haha!

Kommentarer
Postat av: Blacki

HAHAHAHA bäääääästa natten asså.. :)

mmm ketchuuuuuuup

2009-01-18 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0