Stockholms festande!

Lördag: Pernilla och Joanna åkte hem till Uppsala igen och jag blev kvar i Stockholm. Mathilde, Aida och Malika strömmade in några timmar senare och de blev genast kallabalik (på ett bra sätt). Jag måste medge att de är svårt att hitta psykfall i denna typ klass! Binta och Mona kom också och alla fixade sig för utgång! Det är alltid flipp när vi är tillsammans, trodde nästan att grannarna skulle komma och klaga på den höga musiken! Binta, Aida och jag gick och käkade på en pizzeria i närheten och det var nog den snyggaste pizzeria-bagaren vi sätt ngn nång! Han var skit skön och charmig! Tro inte att han var en Vendela-typ eller så, men vafan man kan ju vara små-het ändå... ska inte avslöja ngn ålder eller så, haha!
 
Vi begav oss till stan och skulle på release festen (för musikvideon) på mettro. Vi köade ett tag...sen....sen....när de typ var våran tur - gick vi till K2 istället - hahaha anledningen håller vi för oss själva :) K2 spelade fett skön musik, annat än Uppsalas "host" klubbar, om man ens kan kalla de klubbar. Vi dansade och dansade och flippade och dansade och flippade. Nära på att vi startade en fight men nej, människan är en liten pussy så de blev inget sådant.. Jag menar hämden är ljuv och hon hade förtjänat 3 feta smällar från mig - för de som hände för några månader sedan, och 10 smällar från Binta! Men men anyway, en galen kväll. När vi åkte hem så hade Mona (som var den ända som inte hängt med ut), dragit dit hennes killkompisar till lägenheten och firrin hade i flera försök att poppa popcorn bränt poppcorna, så de lucktade brännda poppcorn i hela lägenheten! Haha men men. Festandet fortsatte för en del, själv deckade jag ganska så fort.

Lägger inte upp psykos-bilderna, ni kommer få hjärtslag! Men några få bilder bjuder jag på!





När vi inte är i Uppsala kan Uppsala få andas ut, och de är fritt fram för allmenheten, men Stockholm däremot - Watch out, tycker synd om Stockholms-slynorna! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuunder! E lite smått sugen på POPCOOOORN :D

2009-01-27 @ 22:14:38
Postat av: Blackness

De va jag som skrev de :D

2009-01-27 @ 22:15:11
Postat av: Anonym

Vackraa V <3

2009-02-05 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0