Trinity

Spenderade min måndag med Mathilde och Jai. Psykfall hela dagen! Jai fick oss att kolla på Grinchen på kvällen (haha, Jais framtida man), och den där filmen spöket Kasper?? Haha, orka :D Jag valde en klassiker iallafall - Sunes sommar!

Bästa scenen i Sunes sommar!
Ett basketlag pekar på kockosbollar och frågar Sunes fari:
- What do you call them in Sweden?
- We call them niggah.. ööhm.. wi..wi...winerbröd! 

Tisdagen blev det dans från 4-8. Jag och Mathilde tränar en grupp som heter Trinity på 8 tjejer, och deras första tävling är den 18 januari på Koreografitävlingen som Zumbas vann Hederspriset på förra året :) Kolla in deras blogg  www.triinity.blogg.se

Dagens höjdpungt: Mathilde gjorde fetaste vurrpan idag på träningen, jag fick panik för jag och Jai höll å att kväva oss själva för att skrattet inte vill ta slut någon gång! Önskar man hade filmat de! Hade lätt vunnit om man skickat in de till funniest home videos! Bless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0