Två nya dansjobb och två tävlingar!

Markus hörde nyligen av sig och sa att han hade ett dansjobb (en liten turneé på två-tre dagar) i stockholm till oss vecka 3. Det ska bli spännande.

Nyss ringde Dalmaris till mig och sa att dom ville ha oss på Saleéns basketmatch på fredag. Dom ville ha en 8 minuters koreografi, så de blir förmodligen Chackaron eftersom den är 8 minuter. Får se om vi dansar i basketkläder eller något annat.

Koreografitävlingen den 18 januari, ska Zumbas dansa på.. Vi vann "Hederspriset" förra året, så får se hur de går i år.

Binta och jag funderar även på att börja dansa par igen på dom riktigt stora tävlingarna som vi gjorde förut, då vi vann bla SM 2007. Så nu ligger vi i Silverklasserna, och vi har inte tävlat på typ ett år! Men vi planerar att ta SM 2009, så de är väll dags att börja lägga in en växel snart då. Later bitches!


Kommentarer
Postat av: mathilde

aah men då kan ju du och binta hitta en sal och träna ni två till tävligen, för i umbas timmarn blir de icke sa nicke biatch

2009-01-08 @ 12:16:54
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Vendela

som om vi ens planerat att åka hela vägen till stg när vi kan vara hemma hos ngn av oss.. vi är lixom bara 2 peroner.

2009-01-08 @ 18:02:52
Postat av: Binta

hahah jaa jag menar ju det. vi har aldrig övat på "zumbas" tid tidigare, vi vann SM2007 :D med hjälp av våra vardagsrum.

ps. Vendela få inte luft nu för att jag läser din blogg, som sagt jag läser inte folks bloggar, detta är en engångs företeelse) Men jag ska försöka bli lite bättre på det, du skriver faktisk grejer som gör det intressant att läsa och du skriver inte på ett sätt som du snackar.

2009-01-09 @ 02:17:40
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsamorsa

Ja, det tycker jag verkligen att ni ska göra. Fortsätt dansa med Zumbas också, för ni är duktiga allihop, men ni var väldigt samspelta i pardans, du och Binta så jag tycker ni ska öva upp med den pardansen också. Det ena behöver liksom inte utesluta det andra.



Ha det bäst! ♥♥♥

2009-01-09 @ 20:27:25
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: vendela

Binta: Haha jaa våra vardagsrum is the shit :D haha!Haha aah Binta nu fick jag luuuuft! hahaha skoja, jaa om jag skulle blogga som jag pratade skulle ingen palla lysna och klicka ner rutan! Haha.. Men tack för de positiva my friend :)



Tonårsmorsa: Jaa du har faktist helt rätt! Och vi har haft så mycket med gruppen att göra denna termin så vi har inte riktigt hunnit med pardansen. Jag hoppas verkligen att vi kommer igång, för det är rätt harmoniskt och spännande att dansa par :)



Ha de dunder du med <3<3

2009-01-10 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0