Grattis älskade Mathilda på 18 års dagen!

Måste säga Grattis till min älskade, bästaste och underbaraste vän Mathilda Lungqvist som fyller 18 hela år idag! Grattis till dej älskade godbit! Det känns helt sjukt att du är en stor flicka nu! Du är den av dom finaste och mäst underbaraste människor jag mött, och jag är så tacksam att jag fått lära känna dig och dela alla underbara minnen tillsammas med dig. You turned my world up and down.

Kan inte sluta gratta dig älskling,  jag måste säga det igen:
GRATTIS PÅ 18års dagen! Inatt när klockan just slagit tolv jublade jag lite smått för mig själv! Jag är jätte glad, helt sjukt? Nu kan vi partajja 24/7 darlig! Men nej fattar ni, Mathilda är 18 vilket betyder så jävla massa saker, sist men inte minst kommer hon få köra runt mig runt halva jordklotet nu när flickan ska ta körkort och allt!

Vi har helt enkelt  gått igenom det mesta med varandra, från top secrets till.. tjaa.. det mesta! Huvudsaken med detta är att jag vill att ni förstår, Mathilda är min underbaraste bästaste vän som verligen ingen, INGEN kan ta ifrån mig.. Varse sig vi vill eller inte, vi kommer vara vänner livet ut, i know it :') Jag skulle kunna sitta uppe år och dar och berätta om den här underbara varelsen, men det behövs inte, för vi vet, jag vet - vad du betyder för mig. Så Mathilda, hundratusentals grattis till dig, och jag tror du förstår, men jag älskar dig!






Kommentarer
Postat av: Thilda

Blir så rörd baby girl <3 evigt tacksam att jag fått lära känna dej och har dej som vän! älskar dej!!!!!!!!!

2009-01-30 @ 11:39:54
Postat av: Mona Den Fina

Grattis Mathiilda =)

2009-01-31 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0