En galet rolig kväll

Sjukt rolig kväll tillsammans med mina två bästa vänner Mathilda och Andrea igår. Hahaha, jag skratta så att jag nästan kissade på mig! När jag kom dit hade kykklingarna lagat en mummsig middag! Kycklingsallad med baguetter och en massa andra finesser! Vi åt tills vi sprack! Vi satt vid matbordet typ två timmar och snackade! Det är så skönt att ha någon man litar på och kan berätta allt för, och sånna man kan skratta med - som delar alla typer av minnen tillsammans. Våra minnen knäcker allas, hahahahahahahahahhaha och de är alltid lika kul att prata om de, även om man nämner samma sak 100 ggr. Vi rullade ner mot sofforna i vardagsrummet. Med ett stort ljus på bordet fortsatte vi att diskutera våra otroligt roliga "barn/ungdom"s minnen ända till klockan blev halv 3 på natten och efterrätten hade lagt sig. Vi var inte ens sugna på att göra något annat än att snacka, det är vi riktigt bra på må ja säga! Det bästa: En i spanskagruppen, en i lumpen, hennes kusin! Jag skratta så jag fick slut på lufft! Halv 3 satte vi på en film - Miffo! Halv 5 stängde vi av och alla somnade bumms. To be continued....



....Morgonen! Mathildas marsvinstjut.. Ljuvligt! Det var morgonfilm, brottningsmatcher, nyp i baken och hår-plågning och allt! Haha!  Mina underbara vänner made my day!

Kommentarer
Postat av: Thilda

hahahahahaha Angelas min :D:D:D: duunder kväll, shieet va vi snacka asså <3<3<3< ni e bäst

2009-01-11 @ 21:23:41
Postat av: andrea

hahahah Angi frågade mig vad vi pratade om, ja ba eeh det var en kompis till thilad, hon ba aja ofta, och sen det lååånga samtalet :P haha

2009-01-12 @ 21:14:41
Postat av: vendela

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH HENNES MIN VAR FAAARLIG!

2009-01-12 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0