Back in town, träning ingen

Nu är jag hemma i U-town again. Igår fikade min familj hemma hos Binta&thefamily. Det går bra nu kompis det går bra nu. Efteråt blev det en del hard work, haha. Kvällen spenderades där iallafall.

Idag har jag träffat Zumbastjejerna och vi har slitit som djur! Märks verkligen att det var ett tag sen man dansade sådär, och som vanligt är vi ute i sista minuten! Kan inte avslöja vart vi ska dansa än men det kommer bli as nice och det är garranterat det största framträdandet vi någonsin gjort :) Mer om det om någon dag, wooohoo!!

Håller på att bli sjuk, fucking helvetes skit! Asså just nu av alla dagar i mitt liv? Blir ett varmt bubbelbad och en beckfilm. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0