Beenie man på Grönalund

Asså den där Binta..

Jag hoppas att ni som inte är på semester åker till Stockholm ikväll och kollar på Beenie man som kommer uppträda på Grönalund. Själv hade jag tänkt att gå, men det är så härligt här så jag valde att stanna lite längre. Plus att Beenie man skulle uppträda på URF i sommar igen, så tänkte att jag kommer få se honom där ändå.

Tror ni inte att Binta ringer mig och säger (några timmar innan), Hallå kommer du inte? Jag som fixat VIP biljett så vi får sitta där bak med Beenie man! Haha, jaja då ger jag biljetten till Sapp. Frässten Beenie man kommer inte till URF som det var planerat. Haha bless.

Hahaha fuck you Binta, hoppas det börjar regna och VIP biljetten smular sönder eller så! :)

Haha nej skojja, ha det dunder :) Är inte ett dugg avis.. bara lite :) Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0