Contés releasfest

D-U-N-D-E-R

Binta och jag klackade oss till releasfesten som ägde rum på blue moon bar i stureplan. När man kom in fick man en skiva, band och drink. Vi träffade några tjejer som vi lärde känna i videoinspelningen sen drog festandet igång.

Jag hade skit kul, och alla människor i klubben var sköna, vänliga och DJ´n spelade bara tunga låtar.



När klubben var smockfull samlades alla framför storbildstven för att kolla på musikvideon för första gången. Tyvärr kunde Conté själv inte komma eftersom han varit med om en olycka, men dom spelade upp en hälsning som han hade gjort, haha sköning.

Videon spelades upp och alla flippade, alla skrek och klappade när vi dansade i skärmen, och jag tyckte faktist att videon var skit bra, inte bara för att vi var med rätt så mycket, utan jag menar videon i helhet. Skit bra jobbat. Förutom det så diggar jag låten! Sjukt sjön! Kommer lägga upp videon här snart :)

Vi fick en massa feedback av folk som hade varit med och medverkat/jobbat med filminspelningen och av folk som såg filmen. Kändes skit kul.



När Blue moon bar stängde, och vi haft en superskön kväll drog vi vidare till klubben Lab. Haha dom spelade gamla godingar som typ spice girls där, minnen kommer tilbaka från den gamla goda tiden!
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0