Haj-fisk-sjögräs

Här är vädret soligt och varmt. Mitt sommarhus ligger precis vid havet och har finaste utsikten.

Vi badade idag, och Hagge var så seg så det slutade med att jag knuffade i henne från bryggan! Tror man hörde oss skratta hela vägen till Finland eller så. Hagge är as rädd för fiskar också, själv är jag rädd för hajar, så när vi simmade ut rätt så långt börjar hon vråla hetl plötsligt, så jag får för mig att det kommer en stor haj, även fast hon skriker fiiiiisk! När vi paniksimmat och painkandats och typ fått kramp av allt skratt slänger vi oss upp på bryggan och pustar ut, sen frågar jag henne vad det var? - Jag tror det var typ sjögräs? Åååh Hareg i ett nörskal.

Vi har iallafall jätte trevligt här ute, har inga planer på att komma hem till alla mobbade människor haha.

Imorgon ska jag på intersivkursen, day 1. Får se hur det går och om jag lever när jag kommer hem.

Kyss och smek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0