Harmoni, Fiskfobi

Vilken dag! Detta kallar jag semester!

Det började med att vi gick ner till vattnet och myste på bryggan. Det var verkligen happy moment och hallaluliamoment på samma gång. Helt harmoniskt! Där satt vi och pratade ett tag tills det var dags att åka båt.

Vi fikade, sen åkte vi med båten över till en Ö. Vi klättrade upp för ett berg, sen satt vi med utsikt över horrisonten och den starka solen i flera timmar och lyssnade på musik och drack. Det var så himla fint, och man kunde tänka i lugn och ro och bara njuta av livet.

Vi åkte med båten tillbaka, sen grillade vi flintastek! Yamma! Vattenmelon till efterrätt, sen gick vi ner och badade i havet nedanför vårat hus.

Hagge är största pussyn, hahaha hon är rädd för fiskar. Nu menar jag inte enbart stora fiskar som man fiskar och äter. utan hon är livrädd för stimm-fiskar också! Efter mycket om och men, upp och ner i vattnet, så slutade det med att jag fick bära henne på min rygg för att hon trodde att småfiskarna skulle äta upp henne! När vi kommit en bit ner i vattnet, så att hennes tår nuddade vattenytan, fick hon panik och gjorde mig halvt hörselskadad, sp jag fick vända om igen med skrattet i halsen och dumpa henne på land igen. Detta upprepades ett flertal gånger, jag fattar inte varför jag inte bara kastade av henne från min rygg och lät fiskarna äta upp henne, hahaha.

Haggan dushar nu, sen ska vi på en kvällsprommis längst vattnet I think. MWAH!
 
BILDER KOMMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0