Idol nästa, blubb blubb!

Morgonen började  med skratt. Vi gick omkring för att väcka alla hemlösa som bor i mitt hus, hahaha. Ingen tjusig syn :) Eftersom vi nu är täta (rika) så tog vi en limmo till dansen, haha :)


Danserna gick bra idag, och jag lärde ut crumping, vilket ingen hade dansat förut men alla var fett duktiga ändå och kämpade på, precis som det ska vara. Jag trivs verkligen och alla är så underbara, jag känner glädje att få arbeta med ungdommar/vuxna som är engagerade och kämpar in till det sista svettdroppen! I love it!


Binta och jag fick börja våra sånglektioner idag, haha det är en kvinna som vill jobba med oss och bla utvecka våran sångtalang, om man nu kan kalla de för talang, haha. Idol nästa eller? Vi skratta så mycket när vi sjöng så vi fick stå rygg mot rygg :) Fortsättning följer...


Efter hela dagens dansläger stannade flera kvar och jamade lite (dansar och går in i ringen osv), sen drog vi ledare och en hel del dansarelever till fyrishov och härjade. Skit skönt att bada efter träning, och sen denna sammanhållning vi skapat på bara två dagar, underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag blir så glad att ni kämpar så hårt, samtidigt som ni har skitkul!! :-D

2009-07-23 @ 19:18:42
Postat av: Anonym

tjena vendela!

är sång något du vill satsa på ? hare bra!!!

2009-08-08 @ 15:48:38
Postat av: vendela

Hej, jaa jag skulle gärna vilja sattsa på sång, men dansen går i första hand :)

2009-08-10 @ 02:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0