Jag lever, bilen med!

Det trodde ni inte vaa? Men joo det är sant, jag klarade mig únder dagens intensivlektioner utan att köra på någon stackars gamling över övergångsstället, eller krasha något straket eller så, jag klarade mig galant!

Körde runt i trafiken, växlade och körde i upp och nerförsbackar utan problem, jag han ovanligt långt enligt den där boken instruktren följer när hon undervisar eller vad man ska kalla det. Hon gav mig extra kredit och sa att det är ovanligt att det kommer nybörjare som snappar upp allt utan probelm, bra Vendela, bra där!

Jag antar att jag har så lätt att lära mig, och syssla med flera saker samtidigt för jag har bra kordinationsförmåga, som man får när man dansar, och 'ännu bättre när det sitter i the blood som man säger. Har kört tre pass, längtar redan till imorgon då jag har fyra körpass och teori.

Över till min kompanjon Hagge...vilket skämt hon är! Jag kom hem halv fyra eller fyra, och hon ligger fortfarande och sover! Vad ska det bli av stackarn haha, sjusovare!

Well gottfolk nu ska jag ägna lite dit åt min gäst, sjusovaren. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0