Paradisbadet

Jaa ni gottfolk, nu är jag klar med A kursen i bilkörning. Det läskigaste var nog att fickparkera i en brant nedförsbacke när bilden rullar bakåt, och det står en sprillans ny bil bakom. Men som sakt nu är jag klar, och kommer tillbaka i augusti och kör två veckor till med uppkörning och hela den biten.

Igår shoppade vi loss i stan. Köpte tre nya par baggyjeans och ett par svarta vanliga jeans - hett! Ett par leggings och ett tutt-skärp fick jag också med mig.

Idag har vi varit och badat på Paradisbadet, Det är det bästa badhuset jag varit på. Är här regelbundet, typ 1 gång om året eller så. Det bästa var ändå när Hagge och jag åkte på gummiring ner för den största kanan tillsammans, hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0