The Grind

Fredagen spenderades i Stockholm på The Grind. Det är en stor brakfest som håller hus någon gång varannan månad eller så, så det kommer en jädrans massa partysugna människor för att kolla på artisterna som sjunger, dansa och supa.

Jag och Binta åkte dit och träffade Mathilde och company, dansade all night lång! Dock blev det fetaste bråket på dansgolvet (tror dom bråkade om mig, haha), så vakterna fick röra på fenorna en aning.





Efter the Grind åkte vi med ett gäng sköningar på efterfest, haha skönaste gänget! Men kan tyvärr inte avslöja skojjigheterna, det som händer i Stockholm stannar i Stockholm, hahaha. Men det var riktigt nice!


Klockan 10 på morgonen åkte vi tjejer till Mona´s homies place där det var öppet och gratis hotell. Där deckade jag fint, så trött och sliten som jag var! Dock vaknade jag av att perrvona Malika och Mathilde höll på med min rumpa om och om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0