Utgång bland stekarflock

Yes, vi är insperation och kommer nu få huvudroller i en musikal, haha jädrans kompiskt! Mer om det senare.

Träningen gick strålande och alla kämpade på bra, vilket jag gillar att se. Började på en ny koreografi, efter att ha kört hip hop och crumping måndag och tisdag.

Efter träningen åkte jag och Binta till Binta för att åka på en skit stor födelsedagsfest i Stockholm på en klubb med många "viktiga" personer. Dock var vi fööör trötta efter lägret, så vi Steffi kom förbi, sen träffade vi några av danseleverna som var över 20 och gick ut  tillsammans här i Uppsala. Det blev BJ.

Det var fullsmockat av folk mest stekarbrats!! Men har aldrig sätt så mkt folk på BJ på en onsdag, det var som om det var helg! Jag hade jättetrevligt, och det är ju kul att man kan dansa med sina elever (som är äldre än mig), efter "jobbtid" haha. 

 


Vi deckade fint hemma hos Binta när vi kom hem och solen började gå upp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0