Gotland day 4 - Minigolf & Allsång

En tripp till en annan strand idag, helnice! Dom spelade musik och så kunde man få ligga i sängar med utsikt över havet. Vi gick och åt hamburgare och sedan tog vi en tripp på stan. Hahaha gissa vem som stod i kassan i en liten butik som heter Trix? Hon som spelar huvudrollen i LInas kvällsbok! Hahahahahahaha hon såg exakt lika dan ut och pratade lika dant! Vi var bara tvugna att fråga henne om hon var med i den filmen, vilket hon var. Hon skämmdes lite när vi snacka om filmen med henne, haha men det kan man ju nästa föstå, men är ju skämmig - men skööön!

På kvällen åkte jag, Cornelia, Mathilda och Robin och spelade minigolf i Kneippbyn. Det är den finaste minogolfbanan jag varit på och vi hade skit kul. Väderet var toppen och musik spelades i högtalarna. Jag vann minigolfen och vi hade allsång på slutet, hahahaha.



Vi cyklade till en stor kippa med utsikt över havet och den färgglada himelen, jättemysigt! Dock hörde Robin och Mathilda en grävling prassla i buskarna, så fort som fasiken hoppade vi på hojjarna och cyklade hemmåt. Cykleturen var bäst, vi kan vi :)


Efter middagen vid typ midnatt drog Julia och Camille ut och härjade på stan, men jag och Cornelia var så trötta så vi pallade inte pallra oss dit. Vi låg i våran säng och fulade oss i två timmar. Båda var övertrötta och jag vet inte riktigt vad vi gjorde! Hahahahahaha, på denna bild flyger jag iallfall, precis som Simba i lejonkungen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0