Gotland day 3 - Lill lördag på Gutukällaren

Shoppat hela dagen, det blev fyra klänningar för min del. Sen gick vi och tog en fika hos Mathilda och Robin, typ våra grannar. Haha psykos.

Eftersom det var "lill lördag" tänkte vi festa loss lite, så vi åt middag och fixade oss sen var det förfest på våran gård. Haha det var inte vara vi som var på förfesten, utan en gubbe som vi kallar Görgen "No named boy". Han var en tragisk liten prick, men vi livade upp hans sinne för en dag iallafall, och han hade rikgtig kul och började sjunga och stampa med fötterna helt crazy! Man kan tro att han var en gammal blues sångare en gång i tiden, förutom att han saknade rösten. Spårat.












Anyway, allt var galet roligt och man ville nästan inte gå vidare till själva festen, men tillslut masade vi oss iväg till Gutukällaren, en av Gotlands populäraste klubbar. Emd, ni vet dom där "B-artisterna, femenima grabbarna som sjunger i pojkband" var där och spelade, hahahahahaha Mathilda och jag drev med folket och låssades vara deras största fan! Hahaha omg, förstår mig inte på folk som avgudar dessa människor på det sättet som folk där inne gjorde! En tjej hade stått längst fram vid scenen i flera timmar, medans jag och Camille inte behövde anstränga oss för att komma längst fram för att hamna bredvid henne, haha shit pommesfrittes, okey om det var P.Diddy eller någon stor artist. Vi träffade även Markoolio, haha!


Allt fortsatte med dans, och jag tog av mig skorna och fick en glasbit i foten. En liten skråma tänkte jag och fortsatte dansa runt. Inte lika kul när man kom hem och fick gå som ett "cp" i fortsättningen.

Kvällen slutade med ett bråk. En kärringjävel (typ 30+) tog stryptag på Julia för att Julia frågade om hon hade sätt en svart tröja, haha sen blev det krig. Så går det när man har back up av mig och Cornelia :)

Kommentarer
Postat av: Baby T

AAAAAAAAAAHAHAHHAAHAAH <3<3<33< NO NAMED BOY <3<3<3<3

2009-07-08 @ 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0