Whats cracking?

Whats cracking people? Jag sitter här i Bintas&thefamily huset. Bintas mori sover...och Binta med! Har gjort en massa ärenden och träffat Cheepy idag, och nu sitter vi (eller snarare satt, innan Binta somnade) och planerar kvällen. Förslagen har varit allt ifrån Stockholmsfestande, Uppsalafestande, Chilla med ett par stycken, Framfickan osv. Men det lockar åt att åka och mysa lite med Andrea ikväll, men hon sov också när jag pratade med henne sist!
 Haha dagens ungdomar..

Imorgon åker jag till min sommarstuga i Norrislandis! Hagge, Chrille och Andreas ska också med tror jag iallafall. Jag ska på intensivkurs också, från måndag till fredag. Körde lite med pappi idag, nu kan jag växla och backa!
Haha det går frammåt!

GOTLANDSBILDER LÄNGRE NER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0