Zumbilishus!


Igår tränade jag och Binta några tjejer i dancehall och hiphop/street. Efteråt drog vi till fyrishov tillsammans med Isa, Galligande-aah! Haha vi gick dit när alla dragit för att koppla av och det var mycket skönt och behövligt! När det stängde åkte vi till B&I och chillade. Kvällen avslutades med lite övningskörning på Coop Forum parkeringen. Det gick prima, det ända som vart lite knas var att jag krånglade lite vid startandet av bilen, haha men annars gick det bra!

Idag tränade vi tjejerna igen och sen åkte vi ner på stan. Grillning hemma hos mig, mumms! Det blev en vända på Coop Forum parkeringen idag igen och denna gång gick det faktist galant! Nästa vecka ska jag på intensivkurs, så ni behöver inte vara rädda att träffa på mig vid Coop Forum parkeringen, promise. Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHHAAHA ZUMBAS VA ?

2009-07-09 @ 16:54:30
Postat av: Anonym

jaa det är in dom som har valt att hoppa, så dom behåller namnet ;)

2009-07-09 @ 19:33:39
Postat av: Anonym

Glöm att ni ska heta zumbas

2009-07-09 @ 21:13:42
Postat av: Binta

Jag har aldrig hoppat av Zumbas och inte Vendela heller, aldrig någonsin under dessa två år. Im still in zumbas!! Dom andra människora valde att skaffa sig en ny egen rootz någonting dancegroup. så dom kan ju behålla det namnet men Zumbas det är dom inte i allafall om dom inte väljer att komma tillbaka :D

2009-07-09 @ 21:15:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Binta

Vi heter precis vad vill!!!ni kan ju heta det ni med, ahhaha 2 zumbas grupper ;)

2009-07-09 @ 21:44:35
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Binta

hahhaha men alvarligt talat om ni ska va så omogna och byta tillbaka namn IGEN alltså jag bryr mig inte som att vi inte kan komma på ett nytt namn bara. Det inte som att ni kom på det heller utan det va shewit. Men tror ni på fullaste allvar att vi vill heta zumbas om ni heter det?? hahha roliga tjejer tagga med erat så kallade zumbas för jag tänker inte bråka om ett namn som dom som hoppat av vill ha!! behåll det, vi kommer på not nytt eller så heter vi bara vendela & Binta som vi gjort när vi plockat hem alla sm och dancehall titlar!!! BLESS!!!

2009-07-09 @ 21:47:43
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Mathiilde

asså binta skärp dig .. orka starta 3E världskriget shat.. vem e de som sitter och skriver till sig själv nu fan, aa VII SKA TAGGA vi har gjort de som du ville okej !! grattis

2009-07-10 @ 00:13:18
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Adelaide

HAHAHAHHA, fjortisarnas fjortis tjaffs, come on girls GROW UP



;)

2009-07-10 @ 01:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0