Trafikfaror & filmstjärnor

Kort dag i skolan, jag Sörling, Cornelia, Tyra och Nessli gick ner till bryggan och solade ett tag med en glass i handen. Ljuvligt!

             

Jag gick och hyrde några filmer, sen kom Mathida även kallad Baby T till mig och vi invigde årets första grillning! Mumms var det!

Vi kollade på värdens pinsamaste film! Vi låg och drog tecket över huvudet och as garrvade ett flertal gånger, ush vad skämmig den var hahaha! Och inte nog med det så råkade jag hyra den på norska även fast den stod under "svenska filmer".

Vår bortskämda kamrat Andrea även kallad Frodo ringde och ville bli hämtad från jobbet, så vi tog oss en tripp med bilen Brumm till stan för att hämta henne! Men tro mig, det var inte så lätt som det lät! Mathilda körde sina egna vägar medans Andrea som inte hade någon aning om vart vi var skulle guida oss via telefon och jag försökte prata med dom två samtidigt! Kaaooos! Hahaha vi körde typ 20 varv i samma rondell, fram och tillbaka, höger och vänster! Detta är inte så lätt med en gnällande chaffis som kör som en dåre för att få ut sina aggritioner, hahaha ooh lord.Tillslut fann vi varann och jag lever.

Vi kollade på en till film efter att ha shoppat godis på coop. Haha mycket diskutioner angående den där filmen asså! Myspys! Våran underbara treo! Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0