Lovely day, just got paid..not!

Vilken härlig dag! Har inte orkat röra en fena, utan har njutit av det ljuvliga vädret! Har spenderat lite tid med Chrille, och jag besökte hans trädkoja för första gången i år! Den är faktist mysig, det gäller bara att ta sig i kragen och våga! Med lite musik och gung satt vi där uppe ett bra tag och spionerade på grannarna och snackade skit, haha min bror är bäst!


Vi får se var kvällen för mig, men om ingenting speciellt händer så ska jag nog styra upp något i min lya! Får kanske finbesök från Stockholm ikväll, så det blir nog kul vad vi än hittar på. Here in U-town you know. Ska kanske röra mig till Binta strax, väntar bara på besked, annars är det ju en aning onödigt. Well bye bye MTV you have seen my house now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0