Jalla Torkel

Godafton people!

Igår hade vi typ inga lektioner så jag åkte hem till Cornelia! Vi kollade på "Kalenderflickorna" och hade allmänt mysigt. Tyra kom på kvällen och övertrötta som vi alla var så flippade vi alla tre i Cornelias säng, fötter var där dom inte var och rätt som det var flög Tyra ner på golvet, en in i väggen och en i taket (nästan). Haha vilka jäklans attacker! Cornelias mamma trodde inte vi var riktgit kloka, men ont i halsen och magen hade vi alla tre när vi var tvugna att avbryta kriget och äta middag (runt 10 - halv 11).

Vid midnatt kollade vi på Torkel i knipa :) Hahaha me love! Cornelia och jag har speciella anknytningar till filmen, så den blir mycket speciell, eller vad säger du Zigge? Öh, öh, öh - Men tänk om man vill gå och lägga sig haaaalv tio dåå?  Haha när tre övertrötta damer i vårt tillstånd checkade in filmen blidde den ännu roligare!

Idag när vi vaknade, sket i skolan (hade bara bowling) bakade vi oss en kladdkaka med jordgubbar, gick på prommenad och kollade på Jalla, Jalla - Hahaha en underbart rolig film! Mot kvällen blev det hemgång, och nu ska jag kolla på film med min mamma.

För er som inte vet så är jag en filmnarkoman! Det finns inget bättre än att slappa framför tven när man är trött och utmattad :)

Kommentarer
Postat av: Crazy C

det svänger ju :D

2009-06-05 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0