Midsommar

Igentligen skulle jag åkt från Stockholm på midsommar och åka ner till Öregrund där några kompisar har stuga och det skulle firas på de klassiska sättet med stång, dans och hela paketet. Men kom aldrig iväg.

Så min midsommar firades i Stockholm tilsammans med Binta, Lowie, Papis, Chin-Chin, Maele och Steve. Haha vi hade trevligt och fartfylld midsommar, även om den inte var så traditionell. Vi dansade, gjorde akrobatiska konster då Binta rullade upp på mig när jag stod upp och sedan kastade jag henne över axeln vidare till Chin-Chin och så vidare, hahaha vi skadade oss många gånger men det var riktigt kul!

Kvällen var bäst hahahahaha, vi lagade mat sen festade vi oss en aning. Binta och jag gjorde sjuka saker som inte ska nämnas här hahahahahaha men vi var bäst helt klart :) Måste variera midsommarn det är fan 2000-talet nu! Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0