Musikvideoinspelning

Binta och jag hann sova nästan två timmar innan vi begav oss till Blue moon bar där videoinspelningen skulle ske. Helt slitna kommer vi dit ovh blit stylade med både hår och smink. Det var jag Binta, Bianca och Marcella som fick uppgiften att sätta ihop en koreografi rätt så snabbt innan det var dags för våran scen. 

Vi var med i några scener, men min favorit var då vi battlade mot ett annat danscrew som var på plats. Jag gillar klubben vi var på, den var helfläshig och alla var sköna. Vi fick en jädrans mycket feedback efter att dom sätt oss dansa, nice.

Videon kommer om ca 1 månad så då kommer den upp här kan jag lova.

Här kommer några bilder från denna otroligt roliga dagen. Jag ser skit blek ut på alla bilder, hade skit mycket puder, men de kommer se bra ut på videon sen :)





Hahaha ta inte bilden serriöst



På kvällen gick vi på gambianska fest för Bintas kusiner, shake it like a poom poom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0