Peace & Love

Nu börjar det dra ihop sig till Peace & Love festivalen!! Men nej, jag ska inte åka i år. Har varken tid eller lust, men jag hade kul förra året när jag var där. Finns för mycket att skriva, och det blir för jobbigt att läsa, så jag slänger upp några simpla bilder som får tala åt mig. Men jag hade faktist riktigt nice, även fast tälta är det värsta jag vet! Det var jag, Mathilda, Andrea, Mickis, Johanna, Lisa, Erik & Erik, Sussie, Elin och Anna i vårat lilla camp. Sen träffade man ju en massa gamla godingar från U-town också. Peace... and Love.







Shit, kommer ihåg när vi stod längst fram i mitten och kollade på när Ken Ring sjöng! Han kastade en stort glas rakt i min panna, så jag fick fetaste bulan, sen sprack glaset! Sen kastade han en svettig handduk på mig! Shit asså haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0