Psykoskväll på ingång

Hallelulia för idag gjorde jag mitt sista prov vilket betyder sommarlooov! Ledig imorgon, skolavslutning på torsdag.

Träffade Sasha på stan, och efter ett antal timmar i stan vandrade vi till Grand där de var dansjam med workshops. Vi dansade med Thomas som var en av mina första danstränare, och tro det eller ej men han kände igen mig och sa att jag va jätteduktig och borde komma och dansa för han i dom höfre grupperna. Jojjo, jag frågade om du dansade kvar och han sa ja! Stalker du är! :)

Nu sitter jag hos Binta tillsammans med Binta, Isa, Jai, Cheyenne, Rasmus och några dansare. Jag kom hit helt sliten, och traskar in i köket och blev inkastad i young vibes som behövde dansare till imrgon bitti då dom har show! Jag har alltså lärt mig en 5 minuters lång koreografi ikväll! Mina ben är döda! Kommer skämma ut mig imorgon haha, kan inte allt perfekt direkt. . Men men de blir säkert bra :)

Här är de livat! Alla är övertrötta och helt galna! Jag ska mosa Isa nu, hon är värst av oss alla! Kommer inte bli någon sömn inatt eftersom vi alla typ 10 pers ska mosa in oss i Bintas lägenhet! Fiesta! Adjöken.

Kommentarer
Postat av: jenny

Just nu har jag en frågestund på min blogg så du får mer än jätte gärna ställa en eller flera fråger om du vill :) kram!

2009-06-10 @ 19:32:32
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0