R.I.P Gröna Lund

På eftermiddagen rullade vi iväg till Gröna Lund! Woho, har inte varit där på ett bra tag, så fick åka dom nya berg och dalbanorna för första gången. Allt var supertrevligt och nice, solen sken och vi åkte runt runt runt i karusellerna! Wiiiie!


Dock dog min telefon idag, R.I.P. Den ramlade ner mellan springorna på en bro rakt ner i vattnet.. Blubb blubb. Nu finns den inte mer :´( Vi kör en tyst minut för min kära baby.

Men the show must go one som man säger, dock har jag inga bilder att bjuda på efter omständigheterna, och som ni förstår kan jag inte svara på era beundrar sms eller samtal, haha! Jag har ett tillfälligt nummer, men mitt gamla nummer kommer jag förhoppningsvis få tillbaka i veckan då jag skaffat nytt simkort, så ha tålamod!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0