R.I.P Michael Jackson

Har inte riktigt fattat eller smält det som hänt med Michael Jackson. Det är verkligen skit tråkigt och tragiskt. Har alltid diggat hans låtar, och har många fina minnen till hans låtar. Han var inte bara en ortoligt talangfull musiker och sångare, utan en gudomlig dansare. Vill bara säga Rest in peace, du är nu en legend. You rock my world, you know you did.

Alla låtar han har gjort tycker jag är bra, men självklart finns det favoriter. Hans texter hade bra budskap och innehåll. Förutom Thriller, Beat it och dom där klassikerna så är några av mina favoriter:



Mår faktist rätt så dåligt när jag hör hans låtar ute på stan eller radion. Vet inte riktigt varför, men jag tycker det är jobbigt och sorgligt. King of pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0