Shopping & Chill

Hej människor!

Idag har jag och min kära mamma sprungit runt på stan! Jag har shoppat och mamma har betalat haha. VI lunchade på mitt favoritställe cupido sen sjutsade hon mig till Haregs nya place. Jävla nice väder vi har!

Mysigt och trevligt var det. Vi gick till gränby och handlade upp hela gränbycentrum, sen bärde jag allt tillbaka på cykeln. Mathilde och massa av Haregs killkompisar kom också, liten som världen är så var en av killarna en familjevän och barndomsvän till mig. Mona joinade också.

Nu känns allt bättre, och jag är taggad inför Gotland imorgon! Wow! Dock har jag inte packat ett skit så kommer få kliva upp early tomorrow. . Men life is a biatch ibland, men vad ska man göra? Peace.


Kommentarer
Postat av: Mona

Ha de bäst i gotland.. Vila ut dej sen så vill vi träffa en utvilad, energisk liten tös vid namnet vendela iduuuun.. Pusss pusss

2009-06-28 @ 18:33:16
Postat av: vendela

Hahahahaa monaaa! ;D

2009-07-06 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0