Skolavslutningen & Handledarkursen

Haha skolavslutningen var hyffsat bra. Lärarna gör alltid någon skojjig sketch eller så, sen var de ju sång också Cheyenne rockade, sen vill jag inte kommentara något mer men alla i aulan skämdes och jag satt och nöp Sandra i låret, visste inte vad jag skulle ta mig till! Skämmit! Haha.

Blev så jädrans glad när jag träffade Ida som kommit hem från USA. Hon har varit där i ett år, så det blev ett långt kramkalas! Gud vad kul att ha dig back in town!

Åkte ner på stan och vandrade runt och letade grejer med Binta och Hagge. Vi spenderade den m ästa tiden till att hitta bra dansskor eftersom vi åkte på läger hela nästa vecka, gosh vad jag längtar.

Sen var det dags för den där meningslösa handledarkursen.. Helt värdelös, världens tråkigaste instrukrtör men sveriges tråkigaste  humor och inlevelse. Men nu är det över det tog typ 3, 5 timme.

Åkte till Cornelia och Tyra i stan där jag spenderade kvällen, Vi träffade Chrille, Jocke och Hakim på stan mitt i natten då vi var på kvällsvandring. Mysilipys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0