The voice summercamp day 4

Sista dagen på the voice var både rolig och tragisk. 

Mario och hans dansgrupp Complite skulle dansa i kungsträdgården så jag, Binta och ett gäng andra dansare åkte tillsammans ner för att titta. Vi var en timme tidiga, så vi gick in i ett stort tält med nitendo wii för att dra ut på tiden. 

En man kommer fram till oss alla och frågar om vi kan dansa? Självklart sätter ha på musik och vi börjar dansa allihopa. Carro, en tjej som stod bredvid mig och dansade ramlade plötsligt ihop och drog min i armen i fallet. Hennes knä hade brutits och hennes ben stack ut, jäääk. Det tog 1 timme och 20 minuter för ambulansjäveln att komma! Shit vad äkligt det var!



Showen var tung, och vi åkte sedan tillbaka till summercampet för att ha show och så. Showerna gick bra. Det var tråkigt att ta förväl till alla sköna människor, men vi gick och åt mat tillsammans med Sussie och Mario innan dom sprang till tåget. 

Jag, Binta, Steve, Joe, Lowie, Papis, Rebecca, Chin-Chin, Oliver gjorde mission mitt i natten upp för en stor kulle med utsikt över hela Odenplan. Mysigt. Några av oss drog till Lowie och andra taggade hem. Hahahaha vilken resa, Binta blev iallafall kvällens ekorre med kycklingben från Finland. Dunder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0