Reggaton tävling

Binta och jag kommer fram till stockholm i regnstorm med våra feta väskor. Åkter till Mami farmor och hinner pusta ut två sekunder innan ett samtal kommer och medelar att vi måste kommá till La Isla och delta i en danstävling som leder vidare till SM i reggaton. På med kläderna och ut i regnet igen. 

Det var skit kul på klubben för att dom spelade bara dancehall och reggaton, så vi dansade och dansade, lite för mycket för när tävlingen körde igång så var jag helt död. Men det var nice ändå eftersom både jag och Binta kom vidare till semifinalen som kommer vara i augusti. Vi var typ favoriterna av alla som deltog enligt prubliken, fick en massa feedback och sköna kommentarer. Det var vi två och två tjejer till som gick vidare av alla tjejer som deltog.

När massa tjejer åkt ut och det började bli få på golvet var jag nära att ge upp, jag kännde att spyan var på väg och jag behövde dricka, ingen energi och jag fick nästa panik. Men  är glad att jag inte gav upp för nu är det bara ett spteg kvar sen kan man vinna 5000 kr.

Vi klubbade klart runt tre då vi var heeelt slut. Tur att vi fick sjuts hem och mat. Dunderkväll från början till slut.

Mitt hår är fuckat på bilderna för dom är tagna på slutet av kvällen och det var som sakt en livad kväll :)


Kommentarer
Postat av: Hareg

JAG SAKNAR DIG <3

2009-06-18 @ 02:58:57
Postat av: Hareg

JAG SAKNAR DIG <3

2009-06-18 @ 02:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0