At my crib

Shit asså, haha vilka djävulska nätter jag har haft haha! Som jag sa skulle jag ha något hemma hos mig med lite sköna människor, och jaa det pågick inte en dag utan två (tror på en tredje). För två dagar sen kom Steve, Papis och "CumCum". Jag befann mig då hos Binta tillsammans med ett gäng brudar, åkte ner och mötte dom på stationen vid midnatt sen drog vi hem till mig. Det var crazy, och på morgonen (halv 2) gick jag runt och väckte folket så vi kunde åka in till stan.

I stan guidade jag runt Stockholmsmänniskorna, träffade sköna människor och chillade ett tag i stadsparken. Binta, Steve, Papis, CumCum och jag battlade barnen i lekparken, haha. Isa var DJ.

Haha bästa var när vi skulle åka hem till mig på kvällen och grilla, då Stockholmsligan inte ville betala buss! Dom hittade några cyklar och cyklade hem till mig! Haha jag har aldrig ens cyklat till mig, och dom lyckades hitta med lite vägbeskrivning! Coolt jue.

Diana, Neggin, Binta, Isa, Hagge och Jag tog bussen och när vi kom fram valkades det grillning. Det var jättemysigt och gott! Solen gick ner, filtarna åkte upp och marsmellows sattes på pinnar och in i elden. Haha killarna kom fram innan vi han äta upp allt (som vi sa att vi skulle göra, för vi trodde inte dom skulle kunna hitta).


Dans blev det ju självklart när man har huset fullt med sköna dansare, så det var typ party på övervåningen, haha.

Vi hann kolla på tre filmer innan klockan blev 7 och nu ska vi ner till stan :) Mysilishus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0