Psykosnatt

Shit pommes vilken natt/dag/kväll jag haft!

Som jag sa igår så visste jag att de skulle bli livat, och det blev det ju också. Alla var hur övertrötta som hällst och fnissade och mosade varann och jag vet inte vad! Klockan 3-halv 4 på natten skulle vi lämna byggnaden och bege oss ut till Bintas lägenhet (vi hade tidigare varit hos Bintas mamma). Vägen dit var knas, hahaha Binta var värst av oss alla och vi flippade på vägen med vår egen lilla bergsprängare och remixmoves! Hahaha helt sjukt fula.

Vi gick typ och la oss runt 5, för att sedan gå upp kl 7. Jag och Binta delade säng, och dom andra fyra som sov kvar sov i sängen över oss haha. På morgonen kämpade vi oss upp och gick till Heidenstam där vi skulle dansa.

Tjejerna i Young Vibes gjorde jätte bra ifrån sig! Haha men jag var ju rena rama skämtet! Haha skrattade när jag kollade på filmen! Jag dansade i min egen värd, ingen sömn och ingen mat = No energi. Så som man ser på filmer tar jag knappt i och är helt efterbliven! Jag såg ingenting under solglasögonen, mina trötta ögon torkade typ ut för jag sovit med linser, haha stackars mig. Men trotts att jag lärde mig hela koreografin igår på typ 1 timme så gjorde jag det rätt okey ändå, klart man ställer upp när de unga flickorna är i nöd :) Det bjuder jag på, jag menar vem har inte sätt ut som en förvirrad höna bortsprungen i utkanten av Kirruna någongång?

Åkte snabbt till stan, sen back to Binta´s. Alla snarkade i tackt utom jag.. Låg och kollade på Top Modell och en massa annat medans jag hörde dom andras ljuvliga toner i högerörat.

BILDER OCH FILM KOMMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0