Dansevengemang ikväll



Tänkte tipsa alla dansare och åskådare om två dansevengemang ikväll som jag tycker ni borde gå på!!

Den första är ett stort jam ikväll i kulturhuset, det kommer bli grymt roligt, så hoppas verkligen ni masar er dit.

För er som är lite myndigare tycker jag att ni ska gå till club La Isla. Där kommer det vara en tävling i reaggaton för killar, som kan ta sig vidare till semefinal i augusti. Det är samma täving som jag och Binta kom vidare i, fast för killar. Hel nice. Binta ska även vara med som dommare i kvällens tävling. I själva SM kan man vinna 5000 kr.

Så gottfolk, ta nu chansen and go to Stockholm! See yah.

Kommentarer
Postat av: Vill hålla mig anonym

Fan va cool bild :) Diggar er som fan, såg er på reaggatontävlingen! Grymma! Keep it up!

2009-06-27 @ 17:46:05
Postat av: Anonym

GoODLUCK

2009-07-06 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0