The voice summercamp day 3 - Love

Tung dag!! Dans som vanligt, på lunchen drog hela dansgänget och spelade lasergame! Haha det var skit kul, har faktist aldrig gjort det. Vårt lag vann, tunga vi är! Man fick värsta James Bond kännslan haha.

Sen var det ännu mera dans, och det blev en sexig hiphop fusion dans, me like. Efteråt kom Steve, Papis och Maele, skit tunga dansare från Stockholm som vunnit stora grejer. Vi chillade och dansade lite innan det var dags för dagens crumping.

Som vanligt blev det en ring i slutet av lektionen så alla var tvugna att gå in. Killarna gick in och knäckte! Helt jävla sköna! Sen hoppade jag in och flippade totalt, verkligen totalt och alla skrek och blev helt galna!! Mario och två till lärare går in tillsammans mot mig och kör en trippelgrej, alla i ringen tänkte "nu är de kört för henne, dom knäckte henne grovt", men icke sa nicke. Istället gick jag inte körde lite swing hit och dit till den galet sköna låten, sen dansar jag mig fram till dom och stället mig framför dom och stoppar in min hand innanför mina byxor och shakar (så det ser ut som att jag har en snopp som flyger omkring). Mario och dom andra två flög på mig och kramade mig, lyfte upp mig och bara skrek! Dom andra i ringern hoppade ner på marken och bugade skrek, slängde av sig kläderna och allt! Haha alla var helt galna över hur jag battlade och knäckte dom! 


Ni försår inte vilken skön kännsa det är att få en sådan respons från grymma dansare och speciellt när man knäcker 3 av Sveriges grymmaste dansare.

Vi stannade kvar i danssalen till klockan 12 och bara körde och träffade en massa sköna dansare som visade och delade med sig av sina skills. Det här är något som jag verkligen älskar, jag blir som ett barn i en leksaksaffär!!


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0