Vakterna på BJ kan ta sig där bak

Rullade vidare hem till Sandra där det valkades förfest! Och det kan jag kalla förfest! Tjejerna var helt sköna när jag kom, och dansvideor som inte bör hamna i fel händer skapades.





Vi kom fram till BJ och hann knappt in innan vakten slängde ut dom tre personer som jag kommit för att fira. Orkar inte dra historian varför dom blev utslängda, men det fanns verkligen ingen anledning! Vakterna är dumma i huvudet och har brist på intressanta händelser i livet och tror att dom har makt, wanna B poliser! Åååh jag var så himla arg, och jag sa ett sanningens ord till både vakterna och poliserna (som fick lov att komma).

Shit snacka om att förstöra för alla som var på skivan, för alla blev arga på vakterna som betedde sig som svin. Well det var underhållande att se vilken cirkus det blev, men tycker synd om Hani, Hossam och Simab som blev utslängda utan anledning (ärligt talat) på deras egen och ända skiva.

Vakterna har något fucking fel, om jag kunde skulle jag krossa bollarna på dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0