Adam Tensta night

När jag kom fram till stan gick jag till Terassen, där var det full fart! Jag slog mig ner med Andrea, Sussie, Maggan och Rebecca som satt och drack tjusiga drinkar och skrattade högt, mycket trevligt!

Vi rullade vidare mot people, och in på dansgolvet! Det första som kommer flygande mot oss var Baby-Thilda (Mathilda). Den glada bönan dansade loss med oss, och vi hade (som vi 2 alltid lyckas locka till oss) en efterhängsen människa men speciella moves!

Vidare mot nästa dansgolv - självklart ser man ligan shaka assen uppe på "scenen med strippstången", wohoo lockig good girls! Nu talar vi om Mathilde, Binta och company! Jag dansar mig iväg mot dom och glada att se mig blev dom minsann! Brukar ju oftast gå ut med dom, men nu kom jag ju med ett annat sällskap :) Vi dansade helt crazy och bakom hörde jag en snubbe som är skön på dancehall skrika : Yeah, yeah, go, go, show the white people how to dance come on yeah, yeah!! Hahahahah jag ville decka och kollade på Mathilde och garrvade!

Dags för Adam Tenstas show, han var skit skön! Jag brukar inte lyssna så mycket på hans musik, visst jag kan dom flästa låtarna, men det är ingen som jag "älskar". Men han fick med sig prubliken, och vi dansade för full halsar till hans musik! Efter hans show satte han sig i VIP rummet, tillsammans med en massa av mina kompisar, men jag hade fullt upp med att dansa, och jag var itne så sugen på att sitta med dom där uppe, för det var smockat med tjejer runt om bordet..

Hahahahaha, det roligaste var när jag stötte på Vicente, Gustav och Pontus! Poppe fyllde 18, så han var ute för första gången. Dom dansade med oss och poppe missade marken och ramlade ner på golvet fran scenen! Hahaha gud vad jag skrattade! Vilka moves dom hade - oooohyeeeah chackaroon!

Gick sedan upp i VIP rummet (Adam hade dragit så det var inte så många runt bordet) och dansade med mina kompisar som satt där! Helt plötsligt kommer Adam Tenstas E-boy (han som alltid rappar med Adam) och började dansa med mig, han sa att jag var fett skön på att dansa, och hans kompis stod och jublade vid sidan om! Haha..
 
Senare under kvällen när Andrea och alla dragit, var jag kvar och dansade med Isabell, Martina och Denise, Weey, Isabell goes wild! Efter en lyckad kväll med många sköna ansikten åkte jag Isabell och Denise hem med bil, skönt!

Mycket jag hunnit med, Lördagsskola, Lunch hos Andrea, Elins 18 års fest, Party på People!

Har tyvärr inga bilder att bjuda på, tog inte med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0