Adena Asovic

Vaknade i psykopaten Mathildes as-sköna säng! Asså man vill inte kliva upp ur den! Meeen jag var tvungen att jobba så jag hade inget val! Undervisade till mina godingar idag! Dom är mellan 5-17 år. Man börjar märka nu att dom blivit mycket duktigare sedan jag började dansa med dom. Har fått massa beröm av föräldrarna och min chef har till och med ringt och sakt att föräldrarna ringer och påpekar att jag är bra. Den bästa var ändå "På en ända lektion har Vendela lärt barnen mer steg än vad dom fick lära sig på en hel termin". Haha skön.

Senare åkte jag och dansade Hiphop/Dancehall med Adena. Adena var med i Floorfiller för några år sedan, och jag minns att jag tyckte hon var as ball! Nu är hon lixom min tränare! Hon är så söt när hon undervisar, har lust att bara ge henne en feting kram och säga hur skön hon är! Haha men neeej, jag håller mina armar i styr! Känns lixom som att dansa för en typ av idol. Förutom att hon är så otroligt grym så är hon skit vacker. Ser fram emot att dansa mer, längtar redan till nästa söndag!


Kommentarer
Postat av: yasmine

haha va gulligt sagt av vem du nu var (Chef, förälder?) :D

2009-03-08 @ 23:15:28
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0