Exakt 5 månader kvar, längtar!

Nu är det exakt 5 månader kvar till.. dunt dunt dunt - Uppsala Reggae festival! Jippiii! Den 6 Augusti kommer det festas som aldrig förut - Jag fylller nämligen år då! Och då kommer jag få ett "vuxenband" vid ingången, så jag får shoppa fritt i baren! Haha välkommen in i gänget!

Jag hade verkligen skit kul i sommras, alla dagar hade sina speciella stunder! :) Beenie Man var en av alla! Han är så skön, och vi dansar mycket till hans låtar! Vi stod längst fram i mitten kommer jag ihåg, och han kollade på oss hela tiden (vi skrek nog mer än hela prubliken gjorde tillsammans), men han tyckte nog vi var härliga! Haha! Tänkte bjuda på lite klipp från URF-08 då Beenie man sjunger lite granna! Lyssna och njuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0