Bj-night

Kvällen vart lyckad, även fast mitt huvud dunkade lika mycket som musiken haha. Halva Uppsala var där och träffade allt ifrån Zumbas ligan till klasskompisar till mina närmarst och till barndomsvänner. Alltså grabbarna i klassen är så fucking sköna, hahaha dunder, alla ba bjöd på sig själva lixom och freakade out totalt! Som vanligt blev det en Zumbas-ring, som det alltid blir när vi partajjar tillsammans, haha.

Det kommer alltid fram främlingar och påpekar hur dunktig jag är på att dansa, och att dom sätt mig här och där och lalala, igår kom typ 5 olika personer fram till mig under kvällen (alla var främlingar) och påpekade hur skön jag var, det är ju lite kul måste jag säga, även om de händer rätt ofta att man springer på någon på stan som lägger in en tjusig kommentar om mina moves :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0