Inför modevisningen!

Sitter här nu tillsammans med Isatu (Bintas yngsta syster). Hon "pluggar" och jag sitter och väntar på att det ska bli dax att röra sig ner mot Stenhagen och köra lite genrep inför morgondagen. Haha asså Isatu är lite av en "one of a kind", överskottsenergi 24/7 ju. . Rolig ung dam de där :) Hon försöker för övrigt övertala mig om att följa med på Kenny Starfighter bion med hennes lillebror, men jag har andra planer ikväll annars hade jag inte bangat! Kenny är min vän!

 Imorgon ska Zumbas gå modevisning för ett rasta företag, catwalk och grejer! Haha hoppas man inte snubblar eller så, det vore ju en aning pinsamt mitt framför alla tusentals människor! Haha. Den kommer bli speciell, men kan inte avslöja vad vi ska göra, men ni kan nog gissa er till de :) Wish me luck!



Bilderna är från Contes musikvideoinspelning 3 m över betånggolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0